אסון החתונה במודיעין: הזמר אלי הרצליך משחזר את רגעי האסון

אבי יעקב No Comments on אסון החתונה במודיעין: הזמר אלי הרצליך משחזר את רגעי האסון

בתכנית 'הפוך על הפוך' שהתקיימה אתמול שוחח הרב משה בן לולו עם הזמר אלי הרצליך ששר בחתונה בשבוע שעבר במודיעין בה נפל החתן מגובה לאחר שהחברים הרימו אותו על מנת לשמחו | הרצליך: "במוצאי השבת הלכתי לבקר את הכלה ליד מיטתו בבית החולים שרנו שירי התעוררות והתפללנו שאיתי חיים בן אהובה יתעורר"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית 'הפוך על הפוך' אמש, שוחח הרב משה בן לולו עם הזמר אלי הרצליך ששר בחתונה שהתקיימה בשבוע שעבר במודיעין בה נפצע החתן באורח קשה לאחר שחבריו הרימו אותו בצורה מסוכנת.

בן לולו פתח בשאלה לזמר: "אני מנסה להיכנס לראש שלך כזמר שמקבל אירועים ורושם תאריך ביומן, אתה מגיע לאולם ומתחיל את החתונה ופתאום קורה משה נורא. מה עובר עליך ברגע הזה שזה קורה?" שאל בן לולו.

הרצליך: "פתאום קורה דבר שאף אחד לא רצה שהוא יקרה. הבחורים הרימו אותו עם כוונה לגמרי טובה, קרה מה שקרה והחתן נפל והוא כרגע מורדם ומונשם. התמונות רצות לי כל הזמן בראש. אחרי שזה קרה לא הצלחתי לישון עד 5 לפנות בוקר, ולמחרת בכיתי כל התפילה, זה אירוע קשה" משחזר הרצליך.

אלי שיתף: "במוצאי השבת התכנסנו כמה זמרים ואמנים לשמח את הכלה, מכיוון שהרב שלה אמר שהמוזיקה ממש מחזקת אותה ומעודדת אותה. הגענו לבית החולים, היא הייתה שם עם חברות שלה, קראנו תהילים ולאחר מכן שרנו שירי התעוררות והתפללנו שהחתן איתי חיים בן אהובה יתעורר, היא התרגשה מזה מאד" סיפר הרצליך.

 

 

 



0 תגובות